KLANTENSERVICE
Ga direct naar:
RETOURNEREN
Bedenktijd/retour
Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Na de annulering heb je nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag (inclusief de verzendkosten) gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.
Indien je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, zal het product (of zullen de producten) met alle geleverde toebehoren, ongebruikt en in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je het herroepingsformulier invullen en opsturen naar info@schoonheidssalonalkmaar.nl. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour en na ontvangst van de geretourneerde artikelen terugstorten.
Product ruilen?
Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met Info@schoonheidssalonalkmaar.nl. Wel betaal je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Ik zal dan proberen de bestelling nog te wijzigen.
LEVERTIJD & VERZENDKOSTEN
Levertijd
Ik doe mijn best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Producten die op voorraad zijn gaan uiterlijk de volgende werkdag op de post. Producten die moeten worden nabesteld zullen over het algemeen binnen 3 a 4 werkdagen worden verzonden.
Mocht je in regio Alkmaar wonen, dan probeer ik uiterlijk de volgende werkdag je bestelling persoonlijk langs te brengen.
Verzendkosten
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 5,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-
Gratis voor bezorging binnen regio Alkmaar (zie bestelopties tijdens het afrekenen).
GARANTIE & KLACHTEN
Garantie
Ik vind alle bestellingen zeer bijzonder en doe daarom logischerwijze mijn best om deze in topconditie te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik wil je dan vragen om de klacht eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@schoonheidssalonalkmaar.nl. Mochten wij er samen niet uitkomen, dan is het mogelijk om je klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om jeklacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
BETAALMETHODES
Je kan bij mij je bestelling op verschillende manier betalen. Op dit moment bied ik de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal (voorkeur)
– Creditcard
Mocht in de toekomst blijken dat er eentje mist, zal ik deze zeker toevoegen.
CONTACT
Ik ben enorm dankbaar dat je me hebt gevonden en sta dan ook graag, laagdrempelig voor je klaar. Mocht je vragen hebben over het één of ander dan kan je mij bereiken middels de volgende gegevens:
Sheila
Info@schoonheidssalonalkmaar.nl
06 23 333 339 (makkelijkst via Whatsapp)
www.schoonheidssalonalkmaar.nl
Cort van der Lindenkade 24
1814CB, Alkmaar
KVK: 72511982
BTW: NL002128104B78